Startuolis iš Lietuvos šluosto nosį net Amazon

Lyginant su rinkos vidurkiu – „Omnisend“ klientai, kurių didžioji dalis įsikūrę JAV bei Didžiojoje Britanijoje, yra gerokai dažniau linkę rekomenduoti lietuviško startuolio paslaugas kitiems. Vidutinis „Omnisend“ NPS (ang. k. – net promoter score) rodiklis siekia 70 balų, tuo tarpu technologinių įmonių rinkos vidurkis – vos 57 balai. NPS – pasaulinis matavimo standartas, plačiai taikomas įvairių sektorių įmonių visame pasaulyje ir matuojantis būtent tai, ar vartotojai yra linkę produktą rekomenduoti kitiems. Susiję straipsniai: LAUNCH2018: Kaip priminti apie save, neerzinant auditorijos? (4) R. Laurinavičius: kaip naujienlaiškius paversti efektyviais pardavimais? (4) „Dirbame itin konkurencingame sektoriuje, todėl klientų atsiliepimai mums – labai svarbūs. Kad galėtume ne tik juos sekti, bet ir suprasti, kaip atrodome lyginant su kitomis sektoriaus įmonėmis – prieš keletą metų pradėjome vertinti NPS rodiklį. Tai – pasaulinis matavimo standartas, kurio metodologijoje akcentuojama būtent kompanijos teikiama paslauga ar produktas, o ne, pavyzdžiui, geras klientų aptarnavimas“, – komentuoja vienas iš „Omnisend“ įkūrėjų bei vadovas Rytis Laurinavičius. Rytis Laurinavičius © Asmeninio albumo nuotr. Remiantis portalo NPSbenchmarks.com duomenimis, panašias paslaugas kaip „Omnisend“ teikiančios, šiuo metu didžiausios pasaulyje naujienlaiškių siuntimo platformos „MailChimp“ NPS balas siekia 50. Elektroninės prekybos giganto „Amazon“ rodiklis – 61 balas. Geriausiai, atsižvelgiant į tai, kiek klientai yra linkę rekomenduoti įmonę bei jos produktą kitiems, šiuo metu pasaulyje vertinama „Tesla Motors“ su 97-iais NPS balais.Svarbu turint globalių ambicijųPasak „Omnisend“ vadovo R. Laurinavičiaus, matuoti savo NPS balą itin svarbu tada, jei verslas turi ambicijų augti globaliu mastu. Kuo anksčiau kompanija geba įvertinti savo paslaugos naudą klientams – tuo aiškiau gali apsibrėžti augimo perspektyvas ir greitai reaguoti į kylančias problemas. Be to, NPS – kone dažniausiai naudojama standartizuota sistema, kurią nesunku pačioms įsidiegti net ir jaunoms, pradedančioms įmonėms, startuoliams.„Dažna klaida, kurią daro ne tik jaunos įmonės, bet ir gerokai labiau pažengę verslai – blogų atsiliepimų bei vertinimų baimė ir net vengimas. „Omnisend“ patirtis rodo, jog neigiamus komentarus reikia susirinkti kuo anksčiau. Klientai šiais laikais gali greitai, lengvai ir laisvai reikšti savo nuomonę apie paslaugas bei produktus daugybėje internetinių platformų, fiksuoti savo nuomonę reitinguose bei taip daryti tiesioginę įtaką komercinei sėkmei. Būtent todėl neigiamus atsiliepimus reikia susirinkti kuo anksčiau, kol jie neperauga į nepasitenkinimą, ir, kas svarbiausia, greitai į juos reaguoti“, – sako R. Laurinavičius.

Šaltinis: delfi

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *