Startuoliai CES 2017 parodoje

Kiekvienais sausio mėn. Las Vegase vykstančia CES prekybos mugė yra ta, kur didelės ir mažos įmonės susitinka su potencialiais klientais, žiūri į tai, ką jų konkurentai pasiekia, ir bando įtikinti spaudą ir plačiąją visuomenę savo produktais ir paslaugos.

Nors įsteigtos bendrovės savo gaminius demonstruoja dideliuose, puikiai įrengtuose kabiniuose pagrindiniuose aukštuose, taip pat yra vieta vilčių verslininkams. „Eureka“ parkas yra parodos dalis, kurioje įsikūrusios įmonės – kai kurios, kurios ką tik pradėjo gaminti savo produktus, o kiti dar tobulinami – parodyti savo medžiagą.

Aipoli
Objekto identifikavimas per išmanųjį telefoną

„Aipoly gimė kaip programa akliesiems ir silpnaregiams, identifikuodama tūkstantį daiktų tiesiai per jūsų telefoną, nenaudodami interneto“, – teigia bendrovės įkūrėjas Albertas Rizzoli. „IOS“ programoje, pavadintoje „Aipoly Vision“, kartu su „smartphone“ fotoaparatu naudojamas konvekcinis neuroninis tinklas – vaizdo atpažinimo sistema, skirta objektams identifikuoti ir jų garsai identifikuoti.

Dėl to Aipoly laimėjo CES 2017 Best Innovations apdovanojimą „Accessible Tech“ kategorijoje.

Dabar bendrovė plečia savo mandatą plėsti plačiajai visuomenei skirtą programą „Poly“, kuri nuskaitys daiktus (pvz., Vitrinas ar gyvūnus) ir produktus, juos identifikuoja ir net leis vartotojui juos tiesiogiai įsigyti iš pardavėjo ar mažmeninės prekybos lizdas.

„Aipoly Vision“ šiuo metu yra nemokama „iOS“ programa; „Android“ versija turės būti prieinama balandžio 15 d. Dar neturėta jokios datos dėl „Poly“ programos prieinamumo.

 

BotFactory Squink
Prototype plokštės spausdintuvas

„Įsivaizduokite, ar kiekvieną kartą, kai norėjote pakeisti svetainę ar programą, turėjote palaukti dvi savaites ir sumokėti 250 dolerių“, – sako „BotFactory“ generalinis direktorius ir įkūrėjas Nicolas Vansnickas. „Tai tokie mokesčiai, kad elektronikos pramonė susiduria kiekvieną dieną. Mes tobuliname šį procesą daug greičiau ir daug pigiau.“

„BotFactory“ atsakymas yra „Squink“ kompiuterio plokštės spausdintuvas, stebėtinai mažas įrenginys, kuris spausdina daugiasluoksnius grandynus, ištraukia įdėklus, kad pritvirtintų komponentus, ir talpina tuos komponentus, kuriuose jie priklauso. „Vansnick“ teigia, kad „Squink“ gali spausdinti ir surinkti prototipą plokštę per 30 minučių iki dviejų valandų už 5 JAV dolerius už lentą.

Jis priduria, kad BotFactory šiuo metu daugiausia parduoda mokslinių tyrimų ir taikomosios veiklos laboratorijoms, kolegijoms ir universitetams. „Įrenginio kaina yra tik 4000 USD, – sako jis. „Tai yra gerokai pigesnis už bet kurią konkurenciją“. Bendrovė nesibaigia savo laurų; jis stengiasi pagerinti „Squink“, kad jis taptų standartas pramonei, norinčiai sukurti prototipą.

 

Checkin, LLC
Laukimo stebėsena

Brianne Casey, „Checked In“ generalinė direktorė ir įkūrėja, teigia, kad pasinaudojo šia paslauga idėja dėl savo patirties, kaip avarinės medicinos seselės. „Šiuo metu, nors daugelis ligoninių skelbia savo paciento laukimo laiką,“ ji sako, „informacija nėra tokia, kad pacientas galėtų ieškoti įvairių ligoninių iš įvairių sveikatos priežiūros sistemų ir sakyti, kad aš noriu eiti į tą, kuris turi trumpiausias laukimo laikas ir tai geriausia man. “

Pasak Casey, „Checked In“ veiks taip: kai klientas arba pacientas atvyksta aptarnauti, jie patikrins savo stalą su savo programa. Tada jie gali palikti ir daryti kitus dalykus; jie gaus teksto paštą, kai tai bus jų eilė. Ji teigia, kad rezultatas yra „laimės / laimės“ situacija – klientai vengia ilgo laukimo dėl nusivylimo, o sveikatos priežiūros paslaugų teikėjai ar kitos įmonės gauna klientų pasitenkinimą.

„Checked In“ taip pat naudos surinktus duomenis, norėdami nustatyti, kiek laiko kiekvienas telefono numeris sėdėjo eilėje. „Mes apskaičiuojame valandų vertės duomenis, – sako Casey, – ir mes skelbdami tą programą, kad vartotojai galėtų ieškoti“.

Šiuo metu Casey sako, kad bendrovės kūrėjai mano, jog šį pavasarį jis bus pasirengęs beta testavimui. Nors ji mano, kad „Checked In“ bus tinkama daugeliui įmonių – sveikatos priežiūros įstaigų, restoranų, oro linijų bendrovių, bankų ir tt – ji planuoja pradėti sveikatos priežiūrą „, nes ši pramonė žino, kas geriausia.“ Po beta testavimo ji ketina atsiimti gaunamą grįžtamąjį ryšį ir ją panaudoti, kad sukurtų antrosios kartos programą prieš ją išleidžiant į bendrąją rinką.

Kai bus pasirengta, „Checked In“ vartotojams bus suteikta teisė ir jie turės $ 30 / month prenumeratos mokestį už paslaugų teikimo įmones.

2 Comments

Komentuoti: Eglė Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *